အစိုးရနည်းပညာအထက်တန်းကျောင်း(မိတ္ထီလာ)

ကျောင်းစတင်ဖွင့်လှစ်သော ရက်စွဲနှင့် ကျောင်း သမိုင်း အကျဉ်း: 


အစိုးရနည်းပညာအထက်တန်းကျောင်း(မိတ္ထီလာ)ကို ၂၀၀၉ခုနှစ် မေလ(၅)ရက်နေ့တွင် စတင်ဖွင့်လှစ်ခဲ့ ပြီး နည်းပညာနှင့်ဆိုင်သော သက်မွေးပညာသင်တန်းများကို စဉ်ဆက်မပြတ် ဖွင့်လှစ်ပေးခဲ့ကာ နည်းပညာသင်တန်းအမျိုးအစား ၆ မျိုးအထိ တိုးချဲ့ဖွင့်လှစ်သင်ကြားပေးခဲ့သည်။ ထို့အပြင် ဒေသတွင်း ကျွမ်းကျင်လုပ်သားလိုအပ်ချက်ကို ဖြည့်ဆီးဆောင်ရွက်ပေးရန် ရည်ရွယ်လျှက် ၂၀၁၅ ခုနှစ်မှ စတင်၍ ကျွမ်းကျင်မှုအခြေပြု ကာလတိုသက်မွေးသင်တန်းများ ဖွင့်လှစ်ပေးခဲ့ပါသည်။
ကျောင်းတည်ထောင်ရခြင်း၏ ရည်ရွယ်ချက် ၊ Mission Vision: 

ကျောင်း၏ရည်မှန်းချက်(၃)ရပ်

  • ကျွမ်းကျင်ပြီးအရည်အချင်းပြည့်ဝသော လူ့စွမ်းအားအရင်းအမြစ်ကို ပြုစုပျိုးထောင်ရန်
  • အရည်အသွေးကို အာမခံသော သက်မွေးပညာသင်တန်းများကို ဖွင့်လှစ်ပေးနိုင်ရန်
  • သက်မွေးပညာကို သင်ယူလိုသူတိုင်းအတွက် သင်ယူခွင့် အခွင့်အလမ်းများ ပေးအပ်နိုင်ရန်
ဖုန်းနံပါတ်၊ ဖက်(စ်) နံပါတ် နှင့် အီးမေးလ်လိပ်စာ: 
ခေတ်အဆက်ဆက်တာဝန်ထမ်းဆောင်ခဲ့သော ကျောင်းအုပ်ကြီး၏ အမည်များနှင့် လက်ရှိ ကျောင်းအုပ်ကြီး၏ အမည်: 
စဉ် အမည် ပညာအရည်အချင်း ရာထူး တာဝန်ထမ်းဆောင်ခဲ့သော ကာလ
မှ ထိ
ဦးမျိုးမင်းဦး B.E(PT) ဒုတိယညွှန်ကြားရေးမှူး 05-05-09 18-05-18
ဦးဝင်းမင်းဆန်း M.E (EP) ဒုတိယညွှန်ကြားရေးမှူး 18-05-18 ယနေ့အထိ
ဘာသာရပ်များ/ သင်တန်းများ / ကာလတိုသင်တန်းများ အလိုက် နှစ်စဉ်မွေးထုတ်ပြီးသော ကျောင်းသား၊ ကျောင်းသူများ စာရင်း: 

ပုံမှန်သင်တန်းများမှ မွေးထုတ်ပြီး ကျောင်းသား/ကျောင်းသူ အရေအတွက် (ပညာသင်နှစ်အလိုက် ဖော်ပြထားပါသည်)

Academic

2010-2011

စဉ်

သင်တန်း

ရိုးရိုးအောင်

အထူးအောင်

စုစုပေါင်း

1

BT

၂၆

၃၃

၅၉

2

EcT

၁၁

၁၉

၃၀

3

ET

၁၁

၃၂

၄၃

4

AMT

၁၃

၁၇

၃၀

5

MT

၁၃

၁၈

6

RACT

၁၃

၁၄

၂၇

 

Total

၇၉

၁၂၈

၂၀၇

Academic

2011-2012

စဉ်

သင်တန်း

ရိုးရိုးအောင်

အထူးအောင်

စုစုပေါင်း

1

BT

၁၅

၁၆

2

EcT

 

3

ET

4

AMT

 

5

MT

 

 

 

6

RACT

 

 

Total

၂၃

၂၅

Academic

2012-2013

စဉ်

သင်တန်း

ရိုးရိုးအောင်

အထူးအောင်

စုစုပေါင်း

1

BT

၂၃

၃၀

2

EcT

 

3

ET

4

AMT

 

5

MT

 

6

RACT

 

Total

၁၆

၃၇

၅၃

Academic

2013-2014

စဉ်

သင်တန်း

ရိုးရိုးအောင်

အထူးအောင်

စုစုပေါင်း

1

BT

၁၁

၁၆

2

EcT

 

3

ET

၁၄

4

AMT

5

 

5

MT

 

 

 

6

RACT

 

 

 

 

Total

၂၆

၁၀

၃၆

Academic

2014-2015

စဉ်

သင်တန်း

ရိုးရိုးအောင်

အထူးအောင်

စုစုပေါင်း

1

BT

၁၁

၁၆

2

EcT

 

 

 

3

ET

 

4

AMT

5

MT

 

 

 

6

RACT

 

 

 

 

Total

၂၆

၃၂

Academic

2015-2016

စဉ်

သင်တန်း

ရိုးရိုးအောင်

အထူးအောင်

စုစုပေါင်း

1

BT

၁၆

၂၀

2

EcT

 

 

 

3

ET

၁၂

4

AMT

၁၀

5

MT

 

6

RACT

 

 

 

 

Total

၃၈

၄၆

Academic

2016-2017

စဉ်

သင်တန်း

ရိုးရိုးအောင်

အထူးအောင်

စုစုပေါင်း

1

BT

၅၀

၅၁

2

EcT

၁၃

 

၁၃

3

ET

၂၉

၃၀

4

AMT

၂၉

၃၂

5

MT

၁၆

 

၁၆

6

RACT

 

 

 

 

Total

၁၃၇

၁၄၂

Academic

2017-2018

စဉ်

သင်တန်း

ရိုးရိုးအောင်

အထူးအောင်

စုစုပေါင်း

1

BT

၁၆

၁၁

၂၇

2

EcT

၁၉

၂၆

3

ET

၁၃

၁၉

4

AMT

၁၂

၁၇

5

MT

၂၀

 

၂၀

6

RACT

၁၃

၁၈

 

Total

၉၃

၃၄

၁၂၇

 

ပုံမှန်သင်တန်းများမှ စုစုပေါင်း မွေးထုတ်ပြီး ကျောင်းသား/ကျောင်းသူ အရေအတွက်

Academic

2010-2011 မှ 2017-2018 ထိ

စဉ်

သင်တန်း

ရိုးရိုးအောင်

အထူးအောင်

စုစုပေါင်း

1

BT

၁၃၈

၉၇

၂၃၅

2

EcT

၄၄

၃၁

၇၅

3

ET

၈၃

၅၃

၁၃၆

4

AMT

၇၆

၃၆

၁၁၂

5

MT

၄၉

၁၃

၆၂

6

RACT

၂၇

၂၁

၄၈

 

Total

၄၁၇

၂၅၁

၆၆၈

 

 

ကျောင်းတည်ရှိရာ နေရာ( တိုင်း/ ပြည်နယ်): 
မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး
ကျောင်းလိပ်စာ (မြေအကျယ်အဝန်းအပါအဝင်) အနီးအနားရှိ ထင်ရှားသော နေရာများ: 

အစိုးရနည်းပညာအထက်တန်းကျောင်း(မိတ္ထီလာ)သည်

  • မိတ္ထီလာမြို့၏ အရှေ့တောင်ဘက် ၄ မိုင်ခန့် အကွာ
  • မိတ္ထီလာ-တောင်ကြီး ကားလမ်းမ၏ မြောက်ဘက်
  • တောမအုပ်စု မန်းကျည်းပင်ပုရွာအနီး

တွင် တည်ရှိပြီး ဝန်ကြီးဌာနတစ်ခုတည်းအောက်ရှိ ကွန်ပျူတာတက္ကသိုလ်(မိတ္ထီလာ)နှင့်အတူ ပူးတွဲ တည်ရှိပါသည်။

  • 20°52’ N & 95°55’ E
  • ပင်လယ်ရေမျက်နှာပြင် အထက် ၁၉၀ မီတာတွင် တည်ရှိပါသည်။
ကျောင်းမှပံ့ပိုးပေးထားမှုများနှင့် ဝန်ဆောင်မှုများ: 
  • ပုံမှန်သင်တန်းများဖွင့်လှစ်ခြင်း
  • ကျွမ်းကျင်မှုအခြေပြု ကာလတိုသင်တန်းများ ဖွင့်လှစ်ခြင်း
  • ပုဂ္ဂလိကလုပ်ငန်းရှင်များနှင့်ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်၍လုပ်ငန်းခွင်ချိတ်ဆက်ခြင်း
ကျောင်းပြီးဆုံးပါက အနာဂတ် အခွင့်အလမ်းများ: 
  • ထူးချွန်အောင်မြင်သော ကျောင်းသား၊ကျောင်းသူများကို အစိုးရစက်မှုလက်မှုသိပ္ပံများသို့ ဒီပလိုမာသင်တန်းများ ဆက်လက်တက်ရောက်စေခြင်း
  • ရိုးရိုးအောင်မြင်သောကျောင်းသား၊ကျောင်းသူများကို အလုပ်အကိုင်အခွင့်အလမ်းများနှင့် မိတ်ဆက်ပေး၍ အလုပ်အကိုင်ရရှိမှုကို အထူး အလေးပေး ဆောင်ရွက်စေခြင်း
လက်ရှိတက်ရောက်လျက်ရှိသော သင်တန်းသားဦးရေ (ဘာသာရပ် အလိုက် ကျား၊ မ၊ စုစုပေါင်း): 

ပညာသင်နှစ် ကျောင်းသား/ကျောင်းသူ အရေအတွက်

သင်တန်းဆရာ၊ ဆရာမ စုစုပေါင်းအရေအတွက်: 

ဌာနအလိုက် ကျောင်း၏ရည်မှန်းချက်များကို အကောင်အထည်ဖော်ဆောင်ရွက်လျှက်ရှိသော ဝန်ထမ်းအင်အား

သင်တန်းများ